سنگها و خواص اعجاب انگیز

تأثیرات سنگها در زندگی و درمان امراض از نظر پیشوایان دین و دانشمندان

سنگها و خواص اعجاب انگیز

تأثیرات سنگها در زندگی و درمان امراض از نظر پیشوایان دین و دانشمندان

تورمالین ( Tourmaline )

تورمالین ( Tourmaline )



تورمالین در رنگهای صورتی تا قرمز،سیاه،آبی،سبز و زرد یافت میشود.

هیچ کانی در طبیعت به این اندازه در رنگهای مختلف دیده نشده است.تورمالین بر اثر حرارت دادن و سپس سرد کردن و یا مالش دادن دارای الکتریسته ساکن میگردد و میتواند تکه های ریز کاغذ را به خود جذب کند.به دلایل مختلفی از جمله فرمول شیمیایی پیچیدۀ آن،تورمالین را بطور مصنوعی نمیتوان تولید کرد.

مشخصات اپتیکی تورمالین و میزان نسبتا بالاس شکست نور و پدیده چند رنگی قوی این کانی،ویژگی خوبی برای تشخیص این کانی است.

خواص و فواید تورمالین سبز

این سنگ در درمان مشکلات قلبی و بیماریهای خونی،کاربرد دارد.تورمالین سبز متعادل کننده عواطف است و به فراموش کردن آسیب های گذشته و شروعی دوباره کمک میکند،اعصاب خسته را می آساید و آن را تقویت میکند.همچنین این سنگ افسردگی را از بین میبرد و سبب رفع بی خوابی و تقویت و تمرکز اعصاب و کم شدن استرس و ترس در وجود آدمی میشود.

 

خواص و فواید تورمالین صورتی

تورمالین صورتی یا روبلیت در رنگهای قرمز تیره تا صورتی یافت میشود.این سنگ با چاکرای قلب ارتباط دارد و برای تقویت قلب و فعال کردن سیستم ایمنی بدن مفید است.

وجود یک تکه از این سنگ در محیط خانه سبب نزدیکتر شدن ارتباط اعضای خانواده با یکدیگر میشود،افکار و نیروهای منفی در ارتباط با زندگی مشترک را از بین میبرد و شور،شادی و اشتیاق به زندگی را در هریک از افراد بر می انگیزاند.این سنگ به دلیل تعادل بخشیدن به مرکز قلب و آرامش عمیقی که در شخص اینجاد میکند،برای بیماران روحی مفید است.

 

خواص و فواید تورمالین آبی

استفاده از این سنگ،بویژه گذاشتن آن برروی چاکرای گلو،سبب تقویت ریه ها و حنجره و تنظیم غدد هورمونی بویژه غده تیروئید و غده تیموس میگردد.این سنگ قدرت سرد کنندگی دارد و برای درمان التهاب و سوختگی مفید است.

خواص و فواید تورمالین سیاه

این سنگ برای تقویت قلب،باز شدن گرفتگی عروق،فعال کردن دستگاه گردش خون و تنظیم سیستم خوی سازی بدن،بسیار مفید است.

تورمالین سیاه از سنگهای پشتیبان قدرتمند در برابر انرژی های منفی دیگران بشمار میرود،و چشم زخم را دفع میکند.همچنین انرژی های منفی وسایل الکتریکی و تشعشع دار را نیز برمیگرداند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد