سنگها و خواص اعجاب انگیز

تأثیرات سنگها در زندگی و درمان امراض از نظر پیشوایان دین و دانشمندان

سنگها و خواص اعجاب انگیز

تأثیرات سنگها در زندگی و درمان امراض از نظر پیشوایان دین و دانشمندان

فصل چهارم : زمرد - فواید انگشتر زمرد -> 1

1- آسان شدن امور


۞ امیرمؤمنان (ع) فرمود: « انگشتر زمرد دست کردن،باعث آسان شدن و گره گشایی کارها می شود و مشکل ساز نیست.» (کافی:6/471،ثواب الاعمال:176،وسائل:5/93،جامع الاخبار:135)

نظرات 1 + ارسال نظر
پویا سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 11:36

سلام
من یه جایی خوندم، زمرد باعث افزایش محبت زن و شوهر هم میشه، اما چون از کتاب نخوندم و تو سایت خوندم، نمیتونم اطمینان کنم، خواهشا" تحقیق کنید، و نتیجه را اطلاع دهید.
ممنون

در ضمن در مورد زبرجد چرا مطلب نذاشتین؟ تو یه کتاب مذهبی خوندم، اون هم سبب یسر در کارهاست.

سلام دوست عزیز
خیلی خوشحال شدم که مثل شمایی که مطالعه داشتید نظر گذاشتید
چیزی که شما درباره زمرد گفتین که باعث افزایش محبت زوجین میشه رو من چیزی تو کتاب ها و روایات ندیدم
من سعی کردم از اختصار گویی استفاده کنم و خیلی مطالبم طولانی نباشه
بازم تشکر از نظرتون دوست عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد