سنگها و خواص اعجاب انگیز

تأثیرات سنگها در زندگی و درمان امراض از نظر پیشوایان دین و دانشمندان

سنگها و خواص اعجاب انگیز

تأثیرات سنگها در زندگی و درمان امراض از نظر پیشوایان دین و دانشمندان

درباره مدیر وبلاگ

سلام به شما دوست عزیز و بازدید کننده گرامی


اول اینکه از شما بازدیدکننده عزیز تشکر می کنم که به وبلاگ من سر زدید امیدوارم مطالب ارسال شده بدردتون خورده باشه.

و بعد اینکه مدت زمان زیادی رو تا الان وقت گذاشتم که بتونم این وبلاگ رو درست کنم و مطالب رو پست کنم.

عمده مطالب این وبلاگ، از کتاب « سنگها و خواص اعجاب انگیز و تأثیرات سنگها در زندگی و درمان امراض از نظر پیشوایان و دانشمندان » هست که نوشته آقای موحد ابطحی است.

من یه چند سالی رو تو بازار انگشتر و سنگها و... هستم که تصمیم گرفتم کارهای سنگین و تاپ انگشتر، کار دست رکاب سازان قم که بهترین انگشترای کشور رو دارن می سازن، از طریق فضای مجازی به اونایی که مثل خودم عشق انگشترو سنگ و... هستن معرفی کنم.

سعی می کنم به مرور زمان با دسته بندی کارای مختلف سازندگان رو با جزئیات کارشون و قیمت تمام شده اونها رو براتون تو پستهای مختلف بذارم و دوستانی که طالبش بشن هم میتونم براشون ارسال کنم.

و مطلب بعد هم اینکه دوستانی که میخوان باهم لینک کنیم، حتما بهم اطلاع بدن تا منم عقب نمونم و بتونیم همدیگه رو بیشتر به دیگران معرفی کنیم.

My Mail :

Sang_Shenas@yahoo.com

Sang.Shenas@Gmail.com

sang_shenas@hotmail.com

sang_shenas@mailfa.com

با تشکر از همه شما دوستان

                 مجتبی

نظرات 3 + ارسال نظر
سید مصطفی پنج‌شنبه 5 دی 1392 ساعت 20:41

سلام
خداقوت
کاش میشد یک عقیق یمانی واقعی پیدا کرد
میشه!؟

vali جمعه 12 مهر 1392 ساعت 11:56

سلام منم عاشق انگشتر و سنگ هستم ... کارت حرف نداره ...

مهتاب یکشنبه 9 مهر 1391 ساعت 20:53

مطالبتون واقعا جالبه. خیلی دوس دارم بدونم این که میگن هر کسی یه سنگی داره تا چه حد درسته؟ مثلا متولد فروردین چه سنگی داره؟

سلام دوست عزیز
با سپاس از بازدید و نظر شما
اینکه هر کسی یه سنگی داره شاید درست نباشه، هر ماه از سال یک سنگ مخصوص خودش رو داره که اون سنگ مختصه اون ماهه
البته طبق جدولی که من پست کردم هست ولی بستگی به روحیات اون آدم داره که در واقع سنگ یا کانی رو می تونه برای خودش انتخاب کنه
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد