سنگها و خواص اعجاب انگیز

تأثیرات سنگها در زندگی و درمان امراض از نظر پیشوایان دین و دانشمندان

سنگها و خواص اعجاب انگیز

تأثیرات سنگها در زندگی و درمان امراض از نظر پیشوایان دین و دانشمندان

کوارتز ( Quartz )

کوارتز ( Quartz )



کوارتز در رنگهای مختلفی چون دودی،آبی،صورتی،قرمز و بی رنگ یافت میشود.کوارتز دودی اشاره به رنگ آن است و در گونه رنگهای دودی روشن تا قهوه ای تیره و حتّی سیاه یافت میشود که اگر خیلی تیره باشد،«موریون» خوانده می شود.بلورهای کوارتز صورتی،اغلب دارای ترکها و ناخالصی ها بوده و کدر است.رنگ کوارتز صورتی ثابت نیست وممکن است رفته رفته تغییر کند.

خواص و فواید کوارتز دودی ( Quartz fume )

کوارتز دودی سبب تقویت ماهیچه ها و عضلات بدن و رفع انقباض و گرفتگی آنها میشود و به رباط ها و زانوها نیرو می بخشد.همچنین سنگی درد زداست که دردهای کمر و عضلات را تسکین می دهد.همراه داشتن کوارتز دودی برای کسانی که اندامی ضعیف دارند،مناسب است،چراکه با انرژی مثبت فراوانی که انتقال می دهد،سبب تقویت قوای بدن آنها میشود.

استفاده از آنرا برای کسانی سفارش می کنند که دچار منفی بافی و افسردگی گردیده اند و ناامیدند.

همراه داشتن کوارتز دودی،در طول روز برای افزایش اراده و قدرت تصمیم گیری مناسب است و سپر محافظی در برابر نیروهای منفی و تشعشعات می باشد.

 

خواص و فواید کوارتز آبی ( Quartz blue )

کوارتز آبی رنگ سبب تقویت سیستم ایمنی بدن بویژه در برابر اشعه های مضر می گردد.لذا قراردادن آن در کنار تلویزیون و کامپیوتر مناسب است.

این سنگ بر چاکرای گلو بسیار تأثیر گذار بوده و حنجره و ریه ها را تقویت می کند،استفادۀ از آن برای دفع افسردگی و دلتنگی بویژه برای کسانی که در غربت به سر می برند،مفید است.

 





خواص و فواید کوارتز صورتی ( Roze Quartz )

کوارتز صورتی با انرژی فراوانی که از خود می پراکند،برای تقویت قلب،پایین آوردن فشار خون و تنظیم دستگاه گردش خون،بازشدن گرفتگی رگ ها و درمان بیماری های قلبی و سرطان خون مفید است.

همچنین از این سنگ قرنها برای درمان مشکلات نازایی و تقویت قوه باروری هریک از جنسیت ها استفاده می کرده اند،اگر از بی خوابی و آشفتگی روحی در هنگام استراحت خود رنج می برید،برروی زمین دراز بکشید و کوارتز صورتی را در دست بگیرید و به راحتی استراحت کنید.

همچنین همراه داشتن این سنگ،افسردگی و نگرانی های درونی را از بین می برد و فشارهای روحی وارد شده را درمان می کند.همراه داشتن آنرا برای کسانی سفارش می کنند که روحیه خشک،سرد و بی احساس دارند.چراکه روحیه بخشش،محبّت،دوست داشتن و عشق ورزی را در آنها می افزاید.

 

خواص و فواید کوارتز شیری ( شفاف )

امروزه بطور وسیعی از کواتز شیری و درمان استفاده می کنند.لذا به آن کوارتز شفابخش اعظم نیز می گویند.کوارتز شیری در هر جای بدن که قرار گیرد،انرژی آن قسمت را فوق العاده افزایش می دهد.لذا برای رفع خستگی و ترمیم و بازیابی قوا مناسب است.

کوارتز شیری سیستم عصبی بدن را تقویت می کند و غدد و هورمون ها را فعّال و تنظیم می نمایند.

رومیان نیز در گذشته برای کاهش تب،درد و ورم از آن استفاده می کرده اند بطوریکه هنگام تب قطعه ای کوارتز را روی زبان بیمار می گذاشته اند.

گذاشتن قطعه ای از کوارتز شیری را در محل کار و خانه سفارش می کنند،زیرا علاوه بر دفع نیروهای منفی از محیط سبب تعادل روح و تحرّک و پرانرژی شدن بدن می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد